1 Haziran 2012 Cuma

Keskin koseli seker hamurlu pasta yapimi

Cake Love "Nasil keskin koseli pasta yapiyorsun?" Sorusunu duymaktan ve dogru durust cevap verememekten yoruldum artik...bunun icin hemen bir yazi hazirlamak istedim kisa ve oz... Oncelikle anlasalim, keskin koseli bir pastanin ici malesef yumu yumusacik olmuyor..Eger yumusak pandispanya, bolca pastaci kremasi ve meyve kullanirsaniz pastanin kenarlari bombe yapiyor...Bana gore kenari bombeli pastaya da keskin kose yakismiyor..
Sonuc olarak yogun nemli mumkunse cikolatali bir kek pisiriyorsunuz, ara katlarini ganajla katlandiriyor, disina da guzelce ganaj suruyorsunuz...Ganaji pastaya nasil sureceginiz asagidaki videolarda var?
Burada da baska ve cok guzel bir teknikle nasil keskin koseli pasta yapildiginin ayrintili fotografli anlatimi var.

http://www.notquitenigella.com/2010/11/04/how-to-make-a-two-tier-wedding-cake-with-faye-cahill/




Asagida konu ile ilgili youtube videolarina ayrica ucretsiz Sift by Kara tutorial linkine ulasabilirsiniz...iyi seyirler...


https://www.facebook.com/Siftbykara?sk=app_251458316228















Diger bir puf noktasi da bana gore seker hamurunun buyuk ve ince acilmasidir....seker hamurum ziyan olmasin diye minnacik acip kocaman pastayi kaplamaya calismayin, buyuk buyuk acin, boylece pastayi rahatlikla kaplarsiniz. eteklenme sorunuda olmaz..Ayrica ganajinizi kalin bir tabaka seklinde pastaya surun.

En sonda asagidaki videoyu sabirla ve dort gozunuzu acip izleyin...Keskin koseli pasta yapiminin sirrini kesfedeceksiniz....Kolay gelsin..

Herkese guzel bir haftasonu dilerim..
Sevgilerle
ayseyaman

 

10 yorum:

  1. Çok teşekkür ederiz, bizim için çok yararlı bir bilgi oldu. Kolay gelsin. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. süper videolar ...paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Harika birşeyi daha öğrendim sayenizde İstanbul a geliş zamaniniz bana uymadığından sizinle tanışma fırsatı bulamayacağım umarım sonraki eğitimlerinizden birinde sizinle tanıtıp Engin bilgilerinizden faydalanabilirim...

    YanıtlaSil
  4. SELAMLAR ŞEKER..:) DUYDUMKİ ARKADAŞIM VE AKRABAM "AZİZA" İLE DAVİD'İN USA DEKİ KURSUNDA GÖRÜŞMÜŞSÜNÜZ.BAK HER TARAFTA TANIDIKLARIM VAR İZLİYORUM SENİ.. :p..ŞAKA BİR YANA ARANIZDA OLMAYI ÇOOK İSTERDİM. HELE HELE SENELERDEN BERİ HAYRANI OLDUĞUM DAVİDİN KURSUNA KATILMAYI ÇOOK İSTERDİM.. RABBİM BİRGÜN NASİP ETSİN İNŞAALLAH.AMİN.
    HERZAMAN OLDUĞU GİBİ GÜZEL VE YARARLI PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER..İÇTEN SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  5. bu sırrı keşfetmek için sanırım ingilizce bilmek şart çünkü sadece izleyerek pek anlayamadım...yanılıyorumuyum ayşeciğim?

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben de kursunuza katilmak istiorum nasil bilgi alabilirim

    YanıtlaSil
  7. çok yardımcı oldu videolar.İlk 3 ünü görmüştüm daha önce ama bu sonuncusu gerçekten harikaydı. Hemen bir pasta denemek istiyorum. :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Aysecim.Bende sizin gibi gurbetciyim
    YAKLASIK 2Yildir Almanyada yasiyorum 1 yildirda pasta yapiyorum.Harika pastalar yapiyorsunuz bu pastanin rengi cok hosuma gitti ama ayni rengi tutturamadim.bu arada adim burcu.SIze bir sorum olacak boyle bir meslek yapmak icin okul okumak mi gerekiyor yoksa kurslarlada is bulabilinirmi.ben yurtdisinin isleyisini cok bilmiyorum.yardimci olabilirmisiniz :-) BU rengi nasil yaptiniz cok mavi az yesilmi? Size hayatnizda basarilar diliyorum.Saygilarla...

    YanıtlaSil
  9. Ingilizcesi kit olanlar icin turkce linkler de varmi acaba..bir de mutlaka soyluyolardir videolarda ama ben tam anlayamadim. Kullanilan ganaj olcusu 1e 2 mi 3mu..kremanin kac kati cikolata kullanmaliyiz acaba ayse hanim..hersey icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails