16 Nisan 2012 Pazartesi

Annemin Cicekleri


































"Zorla güzellik olmaz" derler ama oluyormuş. Bu güzel şekerden çiçekler annemin el emeği göz nuru ilk çiçekleridir. Ona torpil geçtim..Bir sürü yeni çiçek öğrettim, günlerce birlikte çalıştık. Hemen hemen her akşam oğlanı uyutunca çayımızı aldık, bilgisayar karşısında hem dizilerimizi izledik, hem birlikte şekerden çiçeklerimizi yaptık. Başlarda hiç hevesi yoktu ama sonradan açıldı. Tam açıldı derken annem Türkiye'ye döndü. Döneli bir ay oldu bile. Bense onun ardından darmadağın oldum. Benim Türkiye'ye gitmeme de bu ayı sayma 5 ay kalmış.;{ Şimdiden gün saymaya başladım...

Herkese güzel bir hafta diliyorum..Sevgiyle bol şekerli kalın...


















12 yorum:

  1. Valla aysecigim cicekler sahane görünüyor Anneciginin ellerine saglik....Allah kavustursun diyeyim

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim maşallah anneciğinde harikalar yaratmış ne diyim darısı başıma sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. SENİN MAHARETİNİ NEREDEN ALDIĞIN BELLİ OLUYOR,SADECE ANNCİĞİN DAHA ÖNCE GÖSTEREMEMİŞ :p RABİM İKİNİZEDE CAN SAĞLIĞI VERSİNKİ BU GÜZELLİKLERİN DEVAMI GELSİN İNŞAALLAH..AMİN..BİR AY BOYUNCA TOPARLANAMAMIŞSIN AMA İNŞAALLAH SAYMADIĞIN BU AYDA TOPRLANIRSIN :) ALLAH KAVUŞTURSUN DERKEN EN İÇTEN SEVGİ VE DUALARIMI EKLİYORUM...ANNECİĞİNDE,SENDE, ŞEKER OĞLUŞUNDA 3 KUŞAK BİRDEN ALLAH'A EMANET OLUN.. :)

    YanıtlaSil
  4. Arkadasim seni o kadar iyi anliyorum ki. Bende annem Istanbul'a donunce uzun bir sure kendime gelememistim. Kendine cok iyi bak. Insallah yeniden gorusebilmek kismet olur.

    YanıtlaSil
  5. sevgili ayse merhabalar,ben belcika'dan ulkuseker hamuruyla ilgileniyorumhatta bir kac siparis pasta bile yapmisligim var.benim senden bir ricam olacak.ben burada satin ice seker hamurlarinin icinde katki maddesi olmadigini duydum acaba dogrumudur.bir de acaba bu hamuru figur calismak icin hangi maddeden katsam daha iyi sonuc alirim bilmiyorum.eger beni cevaplarsan cok sevinecegim.
    bu arada annenden aldigin belli oluyor tum hunerlerini.ellerine saglik,seni de beni de Allah kavustursun insallah.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  6. Bu maharet genlerden geliyor demekki....harikasiniz...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden harika görünüyor ellerinize ve yüreğinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ayse hanim merhabalar.,bende nj de yasiyorum ve pasta yapmayi cok seviyorum bu yuzden blogunuzun takipcisiyim:)Wilton in kursuna gittim ve daha sonrasin da internet ten arastirmalar yaparak kendimi gelistirmeye calisiyorum bu konuda..Yeni bir blog actim yaptigim pasta resimlerinide paylasacagim ziyaret ederseniz sevinirim...birdemetamerika

    YanıtlaSil
  9. Birde nj de kurslariniz oldugunu yazmissiniz yukarida tam olarak nerede ve hangi tarihlerde oldugunu yazabilirmisiniz lutfen...Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  10. canıımmm ohhh geleceğin zamanı öğrendim rahatladım...inş tekrar görüşeceğiz...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  11. Çiçekler tıpkı gerçek gibi ellerinize sağlık süper:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails