24 Eylül 2011 Cumartesi

Benden Haberler

Herkese merhaba,

simdi Turkiyedeyim fakat 2 hafta boyunca internet baglantim olmayacak.
Kismetse 10 Ekimden sonra bloguma, size ve ciceklerime geri donecegim.
Kursa katilan arkadaslarimla da donusumde tek tek baglantiya gececegim insallah.
Cok yogun gunler gecirdim...Minik bir bebekle valiz yapmak, onunla yolculuk etmek icin hazirlanmak, evi derleyip toparlamaya calismak derken evden kendimizi nasil attik bilmiyorum...ayagima giydigim ayakkabinin bile farkinda degildim...Fotograf makinami bile getiremedim, halbuki yapisik ikiz gibi dolasirdik, ama o kadar cok el bagajim vardiki makinamin cantasini tasiyacak yerim yoktu.
Evden cikarken aldigim son sey ciceklerimi koydugum kutuydu. Esimin bana oyle bir bakisi vardiki, o elimden aliyor ben sIkI sIkI sariliyorum...ayiii yazarken tekrar o gune gittim...off cok kotuydu..:)
tabii blogla ilgilenemedim Turkiyeye gelincede gezmekten evde yan gelip yatmaktan baska bisey yapamadim..ama 2 hafta sonra insallah dinlenmis olarak geri gelecegim...
saat gecenin 2si size cok hizli yaziyorum ne yazdim geri donup okuyamiyorum..birazdan yan odadan annem cikip uzerine atlamazsa iyidir..

emaillerinize yanit veremezsem lutfen merak etmeyin....10 Ekimden sonra haberlesmek uzere...
kucak dolusu sevgilerle
ayseyaman

15 yorum:

  1. canımmmmmmmmmm ben heyecanla 24 ekimi bekliyorum, Antalya'dan istediğin bir şey varsa söylemeyi unutma!!!!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  2. Çocuklu bir anne olarak sizi çok iyi anlıyorum, ben büyük bir heyecanla bekliyor olacağım Ayşe Hanım :) görüşmek üzere. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bol bol dinlenin, bizler icin de gezin.

    Iyi eglenceler, sevgiler.

    Asuman

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ayşe hoşgeldin. Keşke geçen seferki gibi yine görüşseydik. Sevgiler,funda

    YanıtlaSil
  5. yeni haberler bekliyoruz;))

    YanıtlaSil
  6. iki hafta gerçekten çok uzun geldi. Kursun başlama zamanından hiç sözetmiyorum bile :(( sorularım her geçen gün artmakta ve ben meraktan da ölmek üzereyim :)

    YanıtlaSil
  7. iyi eğlenceler o zaman size )
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ayşe hanım pasta tasarımlarınız tarifleriniz harika bende kendi çapımda pasta süsleme ile ilgili bişeyler yapmaya çalısıyorum ama sızın yada dıger takıp ettıgım blogları gorunce daha yolun cok basında oldugumu goruyorum:)ınsallah bı gun bende ortaya guzel bıseyler cıkarabılırım.Başarılar diliyorum sevgiler..Henuz tek tarıfıde olsa cok taze bır blog sahıbıyım:)
    bittermutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Ayşe hanım, keşfettiğim için kendimi şanslı saydığım blogların başında geliyorsunuz. Yaptığınız her şey kesinlikle birer sanat eseri.. Ben halaa inanamıyorum o çiçeklerin yapma olduğuna…

    Çalışırken sizi fotoğraflamayı çok isterdim.

    Acaba hem sizin hemde benim türkiye de olduğumuz bir dönemi denk getirebilir miyiz :)

    YanıtlaSil
  10. ilginiz ve guzel yorumlariniz icin cok tesekkurler, dilerim isteyen herkesle tanisma firsatim olur...
    herkese en icten sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Peri Tozu, saka yapiyorsunuz sanirim :)
    bayilirim! ben de cok isterim fotograflanmayi...
    Turkiye olmazsa Amerikaya beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. izmirede bekliyoruz siizi ayse hanimm

    YanıtlaSil
  13. Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

    YanıtlaSil
  14. Ayşe Hanım size iyi tatiller diliyorum.Dikkatle takip ettiğim bloglardansınız Hatta arşiv yazılarınızı bile inceliyorum ve bir cesaret blog dunyasına amatörce kurs almadan yaptığım kurabiyelerimle bende katıldım.
    salismutfakta@blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Ayşe Hanım bizde İzmir'de bekliyoruz sizi. İnşallah görüşme imkanımız olur...
    Sevgiler
    Selvin

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails