14 Aralık 2010 Salı

Ulker Bizim Pastaci Dergi Roportaji














Umar İletişim'den Şengül hanım Ülker'e bağlı Bizim Pastacı dergisi için gecen yil benimle roportaj yapmisti. Dergi de gectigimiz yaz yayinlandi. Bense malum sebeplerden dolayi boyle guzel bir haberi vermekte cok geciktim. Dergide pastacılık serüvenim ve bir de küçük tarifim bulunuyor.
Burada kullandigim Swiss Meringue Buttercream tarifim dergide! Ayrica diger Bizim pastaci dergilerine de buradan online ulaşabilirsiniz; içlerinde çok güzel tarifler tanıdık yüzler var.
Türkiye'de bir dükkanim olsaydi, mutlaka Ulker'in Eksper Gida "Ev Disi Tuketim" ürünlerini kullanmak isterdim...Suradaki urun cesitlerine bakarmisiniz? Hele pastacilik cikolata urunlerine bayildi.

Umar Iletisimden Sengul hanima benim bu ilk roportajimi gerceklestirdigi ve dergi icin gosterdigi ozen ve emek icin cok tesekkur ederim.

8 yorum:

  1. hayatımda bu kadar guzel pastaları bırarada gormemıstım..
    ve bu kadar guzel pasta yapan bırını tanımamıstım..gercekten elınıze saglık..suppper gozukuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim başarılarının artarak deva
    mını dilerim öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aysecim bu harika birsey!! Senin roportajini okumak cok keyifliydi. Tebrik ediyorum :)) Daha nice basarilara imza atacagin asikar :)

    YanıtlaSil
  4. Canim arkadasim
    Basarilarinin devamini diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Aysecim tebrik ederim. Pastorize edilmis yumurta akini marketlerde satilanlardan mi aliyorsun yoksa yumurtanin akini ayirip sen mi pastorize ediyorsun merak ettim?

    YanıtlaSil
  6. aysecigim,

    tebrik ederim, cok güzel bir röportaj olmus. harikasin...

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  7. bayanlar yorumlariniz ve guzel dilekleriniz icin hepinize ayri ayri cok tesekkur ederim...

    adsiz,Pastorize edilmis yumurta akini marketlerden aliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Aysecim,selam.Ben senin hayraninim.senin pastalarina bayiliyorum. Ben de pasta yapmayi cok seviyorum.sen benim icin dunyanin en mutis pastacisisin.ben seni cooooook seviyorum)))))))))))))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails