3 Aralık 2010 Cuma

Teşekkürler Pastam

Cake Love

Teşekkürler Pastası

chocolate cake

Öyle güzel yorumlar dilekler aldımki bana enerji verdiniz. Ben de sizin için her zaman yanımda olan eşim ve ailem için bu teşekkürler pastamı hazırladım. Oğluşumun pastası için de ayrıca hazırlık oldu.
Pastamın yapım aşamalarını fotoğrafladım.

how to make a fondant cake?


Pastamın içi dışı ganaj kaplı, keki de yoğun kakaolu kek. Taze frambuaz, frambuaz sosu ve damla çikolatada da kullandım. Gelecek sefer keki yumuşatıp sadece içinde pastacı kreması kullanmayı deneyeceğim daha hafif bir kekle de bakalım aynı keskin köşeleri elde edebilecek miyim?

Size bir kez daha teşekkür ediyorum, yanımda olduğunuzu hissettirdiğiniz ve moral verdiğiniz için.

Sevgiyle
Ayse Yaman

34 yorum:

  1. Ayşecim her zamanki gibi muhteşem bir pasta ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe hanım,
    Tebrik ederim, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim. Pastalarınızı sürekli olarak zevkle takip eden biri olarak bu kadar uzun süre yayın yapmayınca ben de mraklanmıştım doğrusu:) ama çok güzel bir haberle aramıza geri döndünüz, güzel pastalarınızı merakla bekleyeceğim.. Sevgiler, Selmin.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum, pastaniz cok zarif. Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  4. dilerim oğlunun yumuş parmaklarının girdiği ganaş kaplı kekinide görmek hatta kahkahalar atmak nasip olur :)

    YanıtlaSil
  5. askolsun Yaman kiz, sen boyle sahaneler yapacaksan bizhep hissettiririz sana yaninda oldugumuzu (zaten yanindayiz da hissettirme noktasnda daha cok destek yaani:))

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim, sağlıklı bir hamilelik ve doğum olsun. Pasta harika , ne kadar keskin kenarları kekin gerçekten? tarifi vermeyecek misiniz bu güzel pandispanya nın?

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ AYŞE,
    ALLAH HAYIRLISIYLA BEBİŞİNİ KUCAĞINA ALMAYI NASİP ETSİN İA.
    DAHA DÜNYAYA TEŞRİF ETMEDEN, BÖYLE GÜZELLİKLERE SEBEP OLARAK GELECEK OLAN OĞLUŞUNUN KENDİSİ GELİNCE KİMBİLİR NE KADAR GÜZELLİKLERLE DOLAR YUVANIZ :)
    ELLERİN DERT GÖRMESİN. HEM ENFES HEM DE ÇOOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.
    AMA "TARİFİNİ DE VERSEYDİN DE BİZDE O LEZZETTEN NASİPLENSEYDİK KEŞKİ." DİYE İÇİMDEN GEÇİRMEDEN EDEMEDİM :)
    SEVGİLERİMİ GÖNDERİYOR VE GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUM İA...
    İÇTEN SEVGİ VE DUALAR...

    YanıtlaSil
  8. Canım, bende senden uzun süredir ses çıkmayınca bulunduğun yerden taşındığını vs. düşünmüştüm. Ama sebep çok güzel bir şeymiş. hayırlı ve sağlıklı bir hamilelik ve sağlıklı bir doğum dilerim. Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. Aylarca senden yeni bir yazı gelmeyince 'ya bir problem var ya da hamile' diye düşünmüştüm. Habere çok sevindim. :) Allah en hayırlı bir şekilde kucağına almayı nesip etsin. Amin.

    YanıtlaSil
  10. sevgili ayşe,
    ben de bebeği 2 gün evvel yaşına girmiş ve bugün ilk adımlarına şahit olmuş bir anneyim.sen de sağlıkla al kucağına inşallah.nasıl olduğunu tahmin edebiliyorum ve sana kolaylıklar diliyorum arkadaşım...

    butik işinde ilk deneyimimi bebeğim için 2 gün evvel yaşadım.pek zor bir iş.emek ve sabır gerekiyor.bu zorluklara rağmen böylesine güzel işler çıkarabiliyor oluşun taktire şayan doğrusu.ben çok zorlandım yaparken sana kocaman bir MAŞALLAH diyorum.

    sevgiyle kal taze annecikkk

    YanıtlaSil
  11. Ayşe hn tebrik ederim. Öyle iyi bilirim ki o bulantıları:) Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Sizin bizlere verdiğiniz desteğin yanında bizlerin verdiğinin lafı bile olmaz bence. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ayşe hanım ,güzel pastalarınıza hasret kalmıştık ,sizi hiç tanımasam bile gerçekten çok merak etmiştim ,böyle güzel bir sebebten dolayı ara vermenize sevindim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. nefis bir pasta olmuş sade ve şık görünüyor özellikle keskin köşelere bayıldım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. ayşecim yine harika bir pasta, esasen ben kendi adıma sonsuz teşekkür ederim sana, paylaştığın bilgilerinle epeyce yol katettim pastalarından esinlenerek modeller yaptım yorumlarınlada pekçok kez destek oldun bana kuvvet aldım sözlerinden teşekkür az gelir tüm bunlara, içten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. merhaba ayşe hanım tüm yaptıklarınız mükemmel aslında benim size söylemek istediğim bilmeden o kadar çocuk büyüttünüz ki bunu söylemek isterim sizin ilginiz ve yaptıklarınızı örnek alarak kendime blog açtım bu konuda sizin bilmeden rolünüz çok büyük temennim ailenizle mutlu huzurlu ve harika pastalarla dolu bir hayat başarılarınızın devamını diliyorum hoşçakalın :))

    YanıtlaSil
  16. Ayşe merhaba :) Bebeğin hayırlı & uğurlu olsun. Bizde o sancılı & kanamalı günleri atlatıp Elif'i çok şükür kucağımıza aldık. Hatta bloguma resmini ekledim bile. Zaman su gibi akıyor. Kalan 4 ayının artık tadını çıkart :) Aklına takılan birşey olursa seve seve buralardayım canım. Tekrar hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten de harika oldu bu pasta da,kenarları da gerçekten çok keskin!
    Biz de teşekür ederiz: görüntüsü,güzel renkleri,teması,samimiyeti ve örnek bir çalışma olduğu için.

    YanıtlaSil
  18. Ayşeciğim noldu bizlere böyle ben de uzun aralar vermiştim ama artık yavaş yavaş toparlanıyoruz sanırım çok sevindim. Hepimizin daha keyifli olmasını dilerim ve güzel haberlerini almak çok iyi geldi seni de bebişi de öpüyorum kocaman!!!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  19. Seni buralarda görmeyi özlemiştim , yine harika bir pasta. Bir dilim alıp yiyesim geldi. Ganaj ve pandispanya tarifini bulup bende denemek istiyorum. Pandispanya tarifi arayisindayim. Bloğuma ziyaretin güzel yorumların icin Cok teşekkürler. Kendine iyi bak güzel anne.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Ayse,
    Bloguma biraktigin yorum icin cok tesekkur ederim...Sende insallah zahmetsizce eline alirsin bebisini...
    Bir tanecik sorum olucak, bende fondant pastalarimin sorunsuz koselerle olmasini istiyorum ama seninkisi gibi muhtesem koseleri yakalayamadim, nerde yanlis yapiyorum bilemedim...Bu isin bir sirri varmidir...

    YanıtlaSil
  21. Tum dilekleriniz dualariniz icin amin diyorum, Allah hepinizden razi olsun...iyiki varsiniz, iyiki buradayim...elimden geldigince yavas yavas hepinize iadeyi ziyarete gidiyorum, sayenizde cok daha guzel geciyor gunlerim...cok tesekkurler...

    Pek cok arkadasin kekin tarifini merak ettigini biliyorum, keki Emel Basdoganin tarifini temel alarak hazirladim. Uzun uzun tarif veremiyorum ama sizde Pasta Yapimi Kitabini alirsaniz oradan tariflere ulasabilirsiniz.
    Ganajda 400 gr bitter kuvertur 200gr sut kremasi seklinde hazirlandi.

    Sevgili Mecda, o koseleri yakalayabilmek bana da ilk defa bu pastamda kismet oldu, daha onceki calismalarima bakarsan hic biri boyle degil. Evet bir sirri var, o sirlardan biri de aslinda ekledigim resimde gorunuyor, mukemmel ganaj kaplama size mukemmel bir pasta kaplamayi da verecektir ayrica bu kaplama icin benim ne kadar kafa patlattigim ve pratik yaptigim da eklenince ortaya kusursuz koseler cikabiliyor...
    son olarak yazimda belirttigim gibi pastamin icinde disinda ganaj var (pastaci kremasi kullanmadim) ayrica klasik pandispanyada kullanmadim yogun kakaolu kek tarifi kullandim,(tarifim emel basdogan hn tariflerinden biri) bu sekil pastalar icin bu puf noktalarina da dikkat etmelisiniz.kolay gelsin

    Herkese sevgilerle bol sekerli kalin

    YanıtlaSil
  22. Görüntüsü bile hayran olmak için yeterli, tadına baksak kim bilir ne olacaktık:)) Ellerinize, emeğinize sağlık, her zaman ki gibi mükemmel. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Aysecim canim benimmmm, demek oglusun olacak :) ben nedense kiz diye dusunmustum :D
    Bir pasta yapabildigine gore hamilelik sikayetlerin azaldi demektir.. Bu sevindirici :) Sabirsizlikla bebegin icin yapacagin muhtesem pastalarini bekliyorum,
    Pastana soyleyecek soz bulamiyorum, sade, zarif, ayni zamanda gosterisli elelrine saglik. Keskin kenarlar da super olmus :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. wooowwwww ..))))
    Nilly

    YanıtlaSil
  25. Şa-ha-ne ve ellerinize saglik. Tum ailenizi ve sizi yoldaki bebeginiz icin tebrik ediyor, mutluluk ve saglikla tamamina ermenizi diliyorum.
    Anne olmanın dayanılmaz güzelliğine...

    YanıtlaSil
  26. Ayşe Hanım;
    Çok güzel bir pasta olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Pastamızı beğendiğine çok sevindim. Evet benim minik bebeğim genç kız oldu artık. Begüm yeni doğduğunda büyüse de kol kola girsek alışverişe sinemaya falan gitsek diye hayal ederdim hep. Zaman hiç geçmeyecek büyümeyecek gibi gelirdi. Artık bunları ve daha fazlasını yapabiliyoruz. Eşim ve ben çok şanslıydık kızımızın bebekliği çok rahat geçti.Bizi hiç üzmedi. İnşallah siz de rahat bir bebeklik dönemi geçirir siniz. Tekrar teşekkür ediyorum.. Öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  28. Ayşeciğim harika bir haber bu. Tebrik ederim. Öncelikle sağlıklı ve rahat bir hamilelik geçirmeni sonrasında ise hayırlısı ile mis kokulu bebeğini kucağına almanı dilerim. Kuck dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  29. ayşe hanım, uzun zamandır sizi takip ediyorum ama yorum yazmak kısmet olmamıştı,şimdi kısmetmiş:)yaptığınız pasta ve çikolatalar harika...ellerinize sağlık...sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız umarım...sevgiler.....

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Ayşe, sanırım öğrenmekte en geç kalanlardan biri de benim, seni çok çok çok tebrik ediyorum, ufaklık sağlıkla dünyaya gelsin inşallah : )

    YanıtlaSil
  31. Ayşe Hanım,gönül dolusu merhabalar..
    Evvela minik meleğini hayır,sağlık ve umutla kucağınıza almak nasip olur inşaallah.Tahayyül ederken dahi yürek sıcacık oluyor,ruha muhabbet doluyor.Pasta tek kelime 'nefis' görünüyor.Renkleri,duruşu,dokusu..
    Ellerinize,emeğinize sağlık,maşallah.Diğer çalışmalarınıza da şöyle bir göz attım,harika! Kutluyorum! Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  32. merhba ya ben bişi sormak istiyorum hamurla kaplıyoruz pastayı ama hamur tadı gelmıyor degılmı youn bı hamurumsu tat gelırse dıe ıkıleme dustum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bır sey sormak ıstıyorum bu koselı pasta ıcın kullandıgnız pasta tarıfını verebılırmısınız lutfen tskler

      Sil

Related Posts with Thumbnails