1 Aralık 2010 Çarşamba

Son Zamanlarda













Merhaba blog arkadaşlarım, uzun zaman oldu ha!
Öldün mü kaldın mı diye merak edenleri, yeni pastalarımı görmek isteyen sizleri çoğu zaman yanıtsız bıraktım.
Açıkcası şu son bir kaç haftaya kadar da hiç bişey umrumda değildi. Bloga yazı yazacak olsaydım veda yazısından başkası olmazdı. O yüzden sessiz kalmak en güzeliydi.
Sürekli midesi bulanan, ağlayan, keyifsiz bir ben vardı.
Anne olmanın bu denli zorlu bir başlangıcı olacağını tahmin etmediğim için oldukça hazırlıksız yakalandım.
Şükürler olsun ki 5.ayımdan sonra kendimi iyi hissetmeye başladım. İkimizin de sağlığı iyi.
Hatta tarif defterimi bile açtım. Kakaolu bir kek yapmak istiyorum. :)
Umarım cesaretim ve gücüm olurda kendi bebeğimin pastasını kendim yapabilirim. O zamana kadar hoşçakalın.
Sevgiyle
Ayse Yaman

62 yorum:

  1. Tebrik ederim ayşe hn.Gerçekten merak içinde bıraktınız bizleri ama hayırlı bir haber ile mutlu oldum.Kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
  2. Ayşecim seni ve eşini tebrik ediyor,bebeğin sağlıcakla ve mutlulukla dünyanıza gelmesini diliyorum...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim ayşe, evet ilk zamanlar çok bunaltıcı oluyor. Ama geçiyor. Daha sonra da farklı sorunlar başlıyor. İnşallah hepsini sağlıkla atlatır, kucağına alırsın bebişini :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle tebrik ederim!!!Umarım herşey güzel geçer bundan sonra,bebişiniz sağ salim gelir,keyfiniz ve huzurunuz gelir ve pasta yapmaya yeniden başlarsınız:)
    Nasıl olduğunuzu,nerelerde olduğunuzu çok merak ediyordum...yeni yazıyı görünce sevindim :)
    Kendinize iyi bakın!Her şey gönlünüzce olsun!

    YanıtlaSil
  5. Senin ve bebeğinin sağlıklı olmasına çok sevindim.En kısa zamanda yeni pastaları görmek dileğiyle çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Canım Ayşecim hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım ne kadar sevindim anlatamam.. ne zamandır buralarda olmasam yorum bırakmasam da takip ediyordum seni ve hayatında bu kadar güzel bir gelişme olduğu için senin adına çok mutlu oldum.. çok şanslı bir bebek geliyor, çikolata ve şekerden harikalar yaratan bir annesi olacak.. Allah tamamına erdirsin canım.. inşalah en güzel pastanı bebeğin için yaparsın.. çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  8. yerim seni de bebişide Ayşem ben. çok sevindim eli ayağıdüzgün sağlıklı ve annesi gibi güleryüzlü bir bebişimiz olur inşallah. Yazmaya ara verince aklıma gelmedi de değil aslında. Herşey gönlünce olsun Allah analı babalı büyütsün canım.

    YanıtlaSil
  9. ayşecim hayırlı olsun inşallah sağlıkla yavrunu kucağına alırsın sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Sen, Siz, iyi olun yeter Yaman Aysem...ama sakin bizi birakma...o sahane pastalarini yapmasan da iki satir yaz arada.Insallah kendi bebegini de hayirlisiyla eline alir ve bir sürü pastalar yaparsin, sevgiyle kal...

    zehra

    YanıtlaSil
  11. sevgili ayse bir suredir blogunuzun sessiz takipcilerindenim ve gorunuse bakilirsa ilk yorumu yazma serefi de bana ait oluyor tebrikler ALLAH saglik li ve huzur icerisinde kolay bir sekilde kurtulmayi nasib etsin ve darisi olmayanlara insallah ayrica bu yazinizin bir veda yazisi olmayisinada cok sevindim cok opuyorum ALLAH a emanet olun leyla

    YanıtlaSil
  12. ayşe hanım bu sessizliğin ardından böylesine güzel bir haber çıkacağını tahmin ediyordum. tbr.ler.

    YanıtlaSil
  13. Çok sevindim.Sizi kutlarım, sağlıklı ve mutlu bir bebek olur inşaallah.Sizden uzun zamandır ses çıkmayınca ben de merak eder olmuştum "bu kızcağız nerelere kayboldu" diye...Kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim Ayşe hanım...sessizliğinizi mutlu bi haberle bozdunuz...şahsım adına meraktaydım evet...çok sevindim. anne olduktan sonra her yeni bebek haberine çokçok mutlu olur oldum.bende anne adaylarıyla beraber yeniden heyecanlanıyorum ve sabırsızlanıyorum...
    bebeğinize ve size sağlıklı günler...
    sevgilermle

    YanıtlaSil
  15. Harika haber! Nazar degmesin! Welcome the club :)

    YanıtlaSil
  16. "Heyoooooo minik bir Aysemi geliyor" diye gecirdim icimden :) Tabi oncelikle, saglik, mutlulukla bebegini kucagina almani dilerim Aysecim :) Hayirlisiyla anne oldugun zaman o minik sey sana butun yasattigi sIkIntIyI unutturacak inan bana :)) Bundan sonra daha bir merakla seni takip ediyor olacagim... Opuyorum cok...

    YanıtlaSil
  17. Ohh bee,seni burda tekrar görebilmek ne güzel ;)) bizi marifetlerinden mahrum bırakma . dönmene ve iyi olmana sevindim. Bebise söyle üzmesin artık seni;)) sevgilerlee

    YanıtlaSil
  18. Ses verdigine cok sevindim:)
    Kismet, belki de bebisi gormeye geliriz:0

    YanıtlaSil
  19. Ah Ayse Hn. ayni sorunlari bende yasadim, 6 ay cektim, simdi 32 haftalik olduk, ancak ben yorgunluktan kendi baby shower pastami yapamdim bile...Olsun saglik olsunda gerisi bos...Allah bebeginizi tez zamanda hayirlisi ile kucaginiza almanizi nasip etsin...Sevgiler and good luck....

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim.Allah hayırlısıyla sağlıklı şekilde kucağınıza almak nasip etsin..Mutluluklar

    YanıtlaSil
  21. Insanın aslında hic tanımadığı biri için arkadaşı gibi endişelenmesi çok güzel bişey ya, iyi ki blog yazıyorsunuz. Çok çok tebrik ederim, bu yokluğun iyi bir vesile ile olmasına çok sevindim gerçekten. Allah tamamına erdirsin, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, analı babalı sağlıklı uzun güzel bir ömür nasip etsin. Ben de takı yapıyordum hamile kalmadan önce 9 ay boncuklara bakmak bile midemi bulandırmıştı:), Sevgiler ve tebrikler! Eşinize de tabi!

    YanıtlaSil
  22. Çok sevindim Ayşe tebrik ederim. Sağlıkla bebeğini kucağına alman dileğiyle,

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  23. Çok sevindim Ayşe tebrik ederim. Sağlıkla bebeğini kucağına alman dileğiyle,

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. Aysecim bende tüm diger arkadaslara katiliyor sana en iyi dileklerimi yolluyorum...Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  25. Bu suskunluğun ardından güzel bir haber gelmesine çok sevindim. Tebrik ediyorum. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Tebrikler Ayşe hanım..
    Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin..
    Biraz zorlukları var ama dünyanın en güzel duygusu anne olmak..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. Hayatta lezzetinin tarifi olmayan bir duygudur evlat sevgisi.Elbette insanın doğum anına kadar hissederek canında büyütmesi en güzel duyguda olsada kendinden olmayan ancak yetiştirip büyüttüğü bir cana sahip için o değerli anne va babalarıda kutluyorum.Çok sevindim sayfanızı açınca heyecanla okudum.Ben kendi adıma derimki "sizin kadar usta olmasamda hatta hiç olmasamda..))yinede büyük bir azimle bebeğinizin pastasını ben yaparım siz yeterki iyi olun.
    Nilly

    YanıtlaSil
  28. çok tebrikler...sizin sorunların aynısını ben de yaşadım.hayatımın en zor 5 ayıydı.hiç yerimden kalkmadım ve konuşmadım desem yeridir.ama şimdi 3.5 yaşında bir kızım var:)yani herşeye değiyor:)))pastalarınız dört gözle bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  29. AAA ne güzel bir haberle geri geldin:)) seni ve eşini çok tebrik adiyorum . sağlıkla kucağaına al inşallah mutlu büyütün bebeğinizi:))
    bulantılar sıkıntılar yüzünü gördüğün an unutucaksın hatırlamaycaksın :))
    bebekli pastalar bekliyoruz bundan sonra:9

    YanıtlaSil
  30. Şükürler olsun, güzel bir haberle döndün.
    Seni gerçekten çok merak ediyordum.
    İyi olmana, böyle güzel bir haberle geri dönmene çok sevindim.
    Hoşgeldin, sefalar getirdin.
    Bebek için tebrik ederim, Rabbim tamamına erdirsin, sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  31. Ayşecim, çok tebrik ediyorum. Demek sen de ha :) Desene tertip olduk :) Allah sağlıkla doğum nasip etsin canım. Biz seni herşekilde bekleriz , sen sıkma güzel canını.
    Sevgiler
    müge

    YanıtlaSil
  32. Az önce yeni hala olmuş biri olarak, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  33. sevgili Ayşe tebrik ediyorum canım hayırlı olsun bebeğin,sağlıklı ,sıhhatlı bir hamilelik diliyorum,çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  34. hayırlarla doğsun inşallah

    YanıtlaSil
  35. Ayşe, tebrik ederim, sağlıkla bebeğini kucağına alman dileği ile...

    YanıtlaSil
  36. MERHABA AYŞE HNM...sizin blogunuzu ziyaretimden sonra pastacı olma hayali sardı beni..1 yaşındaki oğlumla bu biraz zor olsa da 3 deneme yaptım..son denememde krema ile sıvadığım pastanın üzerini royal icing ile şekillendirdim..pasta panusuna koyup buzdolabına koydum 10 dk. sonra eşime göstermek için dolabı açtığımda ne göreyim bütün yaptığım icingli şekilller erimiş akmış...çok üzüldüm..aynı icingden birde yağlı kağıda figürler yapmıştım onlar sapasağlam duruodu..anlamadım pastama nolduu..acaba icingi krema üzerine sürdüğüm içinmi eridi..?

    YanıtlaSil
  37. Tebrik ederim.Ne büyük mutluluk.

    YanıtlaSil
  38. Tebrik ederim Ayse hanim. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  39. Cok sevindim Aysecim. Bundan sonrasi cok daha rahat ve guzel gececektir insallah. Allah hayirlisiyla kucaginiza almak nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Sessizliğin böyle güzel bir haberle bozulması kadar güzel bir şey yok..:)))Tebrikler..:))İnşallah sağlıkla aramıza katılır..:))

    YanıtlaSil
  41. Ne güzel bir haber. Sağlıkla gelsin bebeğiniz. Bilirim o şikayetleri az çekmedim. Bi de ikinciyi yapıyorsun sonra deli gibi. Az kalmış, bütün sorunlar bitecek, güzel yavrunu kucağına alınca her şeye değermiş diyeceksin.

    YanıtlaSil
  42. Tebrik ediyorum Ayşeciğim. Sağlıkla,mutlulukla kucağına alırsın inşallah...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Güzel yorumlarınız dilekleriniz için çooook teşekkürler. Hem ağlattınız hem güldürdünüz beni.
    Yeniden aranızda olabilmek çok güzel...
    Kendimi şanslı hissettim sizin gibi blog arkadaşlarım olduğu için..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  44. aylarca merakla bu guzel sayfayi actim ve o guzelim yeni eserleri bekledim. artik her acista korkuyordum inanin. insaallah kotu birsey yoktur diye dua ediyordum. ama boyle guzel bir haber cok hos oldu. tebrik ederim. Rabbim hayirli etsin ve yardimciniz olsun. insaallah oglunuzun hem baby shower hem de dugun pastalarini yapmaniz nasip olsun:) sizi tekrar burada gormek guzel:)
    melek

    YanıtlaSil
  45. Sevgili Ayşe,
    Sayfanın sessiz ama sıkı takipçisi olarak ben de çok merak ediyor ve biraz da tahmin ediyordum.
    Fazlasıyla sıkıntı yaşamışsınız ama çok güzel bir haberle dönüşünüze ben de çok sevindim.
    Hayırlı olsun ve kendinize çok iyi bakın.
    En içten sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  46. hayirli olsun, ne guzel bir heyecan, simdiki heyecan daha onemli. blogda olur iste yurur. saglikla dogmasini temenni ederim,
    tekrar yazmaya baslamana cok sevindim

    YanıtlaSil
  47. Simdi bu minicigin ozel gunlerinde, ozene bezene yapilmis nasil guzel pastalar gelecek bu bloga, sabirsizlikla bekliyorum...
    Tebrikler, guzel haberi bekliyoruz.

    Sevgiler,
    Asuman

    YanıtlaSil
  48. Merhaba sevgili Ayşe. uzun zamandır sayfana gelemedim, epey bi sağlık sorunuyla uğraşmıştım. Şimdi gelipte çok güzel bir haber almak beni mutlu etti. tebrik ediyorum seni ve eşini, inşallah yavrunu kucağına sağlıkla sıhhatle alırsın. güzel haberlerini almak üzere takipteyim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  49. çookk sevindim senin adınaa tebrik ediyoorumm ve çok şanslı bir bebek :) kendine dikkat ett sevgiler.............

    YanıtlaSil
  50. Ayşe hnm!ilk önce sizi bebeğinizden ötürü tebrik ediyorum..Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.ikinci tebrik sebebim ise yaptığınız işlerden ötürü bloğunuza sürekli bakıyordum hemen hemen her gün desem abartmamış olurum ama....iyi olup dönmüş olduğunuza çok sevindim.sağlıkla ve sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  51. heeyyt yamanım :) ne güzel bir haberle geri dönüş bu böle.. kafandan bu veda yazısı durumlarını attığınada sevindim. deme öyle veda falan!
    Rabbim sağlıkla sıhhatle kavuştursun bebeğine seni! bak gör o zaman pasta yapmak daha da keyifli olacak :)

    YanıtlaSil
  52. Biliyor musun, tahmin ettim Ayse'cigim, hayirli ve ugurlu olsun. Cok sevindim. Umarim saglikla atlatip su kalan 4-5 ayida, kavusursun bebisine saglikla, hayirli olsun tekrar. Cok opuyorum.

    YanıtlaSil
  53. Ayşecim tebrik ederim, uzun sessizliğin ardından güzel haberine çok sevindim. İnşallah sağlıkla, sıhhatle kucağına alırsın bebişini.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  54. Tam tahmin ettiğim gibi çok mutlu oldum :))
    Çok sevindimm Ayşe hanım inşallah bundan sonra çok daha iyi gidecek herşey hiç merak etmeyin..
    Ben sizin sayenizde bu işi daha bir sevdim daha bir cesaretlendim..
    Uzun zaman görmeyince çok özledik sizi...
    Habersiz bırakmayın bizleri :)
    Çok sevindim emin olun hazırlıkla olmuyor bu işler..
    Zamanla herley rayına oturuyor..
    Herşey gönlünüzce olsun...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  55. Tebrik ederim Ayşe. Ben de merak ediyordum Ayşe nerelerde diye.. Çok güzel bir sebebi varmış meğer. Allah hayırlısı ile bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Çok sevindim gerçekten.. Kendinize çok iyi bakın.. Sağlıklı günler diliyorum..

    YanıtlaSil
  56. Aysecim tebrik ediyorum. Birkac hafta once hergun blogunu kontrol etmekten sikilmis ama aklima da bir soru takilmisti. Sana yeminle "Ayse bence sen hamilesin, yoksa bu kadar uzun sure yazmamazlik etmezdin" seklinde bir yorum birakacaktim. Hislerim cok kuvetlidir. Keske de biraksaymisim:) Ben de 27 haftalik hamileyim ve Boston'da yasiyorum. Ne kadar yorucu bir donem oldugunu en iyi ben anlarim. Allah yardimcin olsun. Buralara gelirsen beklerim. Her New York'tan gecisimde aklimdasin. Umarim birgun gorusmek nasib olur. Sumeyye

    YanıtlaSil
  57. Tebrik ederim canım... Sıkıntılı başlıyor bu dönem fakat sonra inanılmaz keyifli hale geliyor.. Hele sağsalim doğsun al kucağına görürsün.. Benim oğlum 2.5 yaşında şu anda bir ANNEM diyor işte akan sular o an duruyor..
    Hayırlısı olsun.. Allah tamamına erdirsin..
    Sevgiler Eda
    Minik Ege'nin pastacı annesi..

    YanıtlaSil
  58. Tebrikler, tebrikler, tebrikler....

    Welcome to the club ;)

    YanıtlaSil
  59. Nekadar guzel bir haber inanilmaz. Aysecim cok tebrik ederim. Bebegini saglikli bir sekilde kucagina almani dilerim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  60. tebrik ederim, sevgiler

    YanıtlaSil
  61. Tebrik ediyorum. Bebeğini kucağına aldığında hepsini unutacaksın. Sağlıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  62. Ayşe hamile olduğunu yeni okuyorum,inan çok şaşırdım.
    Çok sıkı blog takipçisi olamıyorum,geç tebrik ettiğim için özür dilerim.
    Eşini ve seni çok tebrik ediyorum.Sağlıkla bebişinizi kucaklarsınız inşallah...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails