17 Aralık 2010 Cuma

ROYAL ICINGLI YILBASI KURABIYELERIM

christmas penguin cookie

Royal icingli kurabiyelerin;
tadı ve görüntüsü çok güzel,
yapımı zor ve zahmetli
fazla pasta malzemesine ihtiyacın yok ( 1,2 ve 3 nolu wilton krema sıkma uçlarından, beyaz kapaklardan, plastık sıkma torbalarından ve tüplerden bolca olsa yeterli)
yapabileceklerin sınırsız....

my royal icing cookies

Peki nasıl o güzel royal icingli kurabiyeleri yapıyorlar? demiştim kendi kendime uzun zaman önce sonra biraz araştırdım, ilk denemelerimi yaptım...Ardından yabancı kurabiyecileri keşfettim..Linkli sayfamın sağ tarafında var ama gözden kaçıyor olabilir diye buraya yeniden ekliyorum. Bolca yaptıklarını izledim, okudum... Ne güzel paylaşıyorlar. Bizde olmayan bir paylaşma duyguları, yetenekleri var. Allah razı olsun!

snowman cupcake cookie

santa cupcake cookie

decorated christmas sugar cookies

Yeni Yıl Kurabiyesi

Vee ortaya çıkanlar karşınızda. Artık royal icingli kurabiye yapabiliyorum diyebilirim. Şimdi sırada büyük projem var. Nasıl zor nasıl zahmetli...Nereden başlasam bilemiyorum..Maketten bir bebiş pastası yapmalıyım.Temasına ve tekniğine sonunda karar verdim...
Eşim "oğlumuz ilerde pastadan anlar "anne ne biçim pasta yapmışsın" demesin ona göre yap" deyince, ben iyice tırstım...Daha önce yapılmamış bişey olmalı...Pastayı yaparken bir yandan yeni şeyler öğrenmeliyim, kendimi geliştirmeliyim..Tuhaf bişekilde aşerme duygum var. Bir dönem pastaları düşününce midem bulanırdı..Şimdi eskisinden beter oldum...
Allahım sağlık versin herşeyden önce hepimize, herşey olur sırasıyla inşallah...

Herkese mutlu haftasonları dilerim.
Şimdiden iyi seneler
Ayşe Yaman

44 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bütün pastalarına,orjinalliğine bayılıyorum!
    Sanırım bundan sonra da royal icingli kurabiyelerine bayılıcam :)
    Bunlar çok güzel olmuş ellerine sağlık..
    Bende en kısa zamanda royal icingli çalışmalara başlamak istiyorum biraz teknik lazım onu da deneyip geliştiricem inşallah :)
    Bebişin çok şanslı bence senin gibi muhteşem pastalar yapan bir annesi olucak ve eminim o da çok güzel şeyler yapıcak çünkü annesinden çok şey öğrenicek..
    Bebiş pastanı merakla bekliyorum, bence şu ana kadar yaptıklarının en iyisi olucak sana güveniyoruz :)
    Sevgiler,Demet Kamış

    YanıtlaSil
  2. Ne becerikli, ne yaraticisin Yaman Aysem, ellerine saglik.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de cok guzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ayşecim ayşecim harkulade olmuşlar..
    dediklerini dikate almaya çalışacağım ilk denemmde,
    çok teşekkkürler canım
    mutlu keyifli haftalar.

    YanıtlaSil
  4. Canımmm hepsi birbirinden harika el
    lerine,emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ayşe çok güzel olmuş kurabiyeler,bayıldım:)ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ayşe hanım yine süper hatta süper ötesi kelime bile bulamıyorum şahane olmuş emeklerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bayıldım gerçekten muhteşem olmuş elinize sağlık.Pastalarınız tartışmasız çok güzel ancak en kötüyü de yapsanız oğlunuz için en güzeli inanın yaşadığım için söylüyorum:))

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık Ayşe hanım,bizlere güzel bir yılbaşı hediyesi oldu:)bende şeker hamuruyla yapılanları sevemedim ve yılbaşı için sağlam bir royal ıcınglı kurabiye tarifi arıyordum,en güzelini bulduğuma inanıyorum ...tekrar teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Ayşe Hanım,
    Kurabiyeleriniz çok güzel ve yaratıcı olmuş, ellerinize sağlık.. İnsan royal icing e başlamadan çekiniyor nasıl yapacam ki zor iş diye, yani ben şuan o konumdayım:) ama denemeye de niyetliyim en kısa zamanda. Herkese mutlu senelere dilerim.

    YanıtlaSil
  11. kurabiyeleri begendiginize cok sevindim, yorumlariniz icin cok tesekkurler..
    herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  12. maksat pasta, benim facebookum yok :(

    çikolata fıstık ve diğer arkadaslar, royal icing kurabiye denemek istiyorsanız, kurabiye hamurunuzu fazla çesitli ve kucuk kalıplarla kesmeyin, ornegin benim gibi sadece cupcake, kelebek vb..basit ve buyuk kalıplar kullanarak ilk denemeleri yapın...ilk denemeleriniz mukemmel olmayabilir birde zor ve fazla detay isteyen kurabiye şekilleri ile uğraşmak zorunda kalmayın...onemli olan ilk denemede mumkun oldugunca sade fakat basit temiz calisabilmek..royal icing kivamini tutturabilmek vs..onem tasiyor...isi kaptiktan sonra zaten istediginiz kalip ve modele daha rahat gecebilirsiniz..

    kolay gelsin herkese

    YanıtlaSil
  13. Aysecigim harikasin...ayrica dergideki röportajin icin de tebrik ederim...Royal Icingle bende birkac deneme yaptim bu yilbasi...ama pek icime sinmedi..yayinlayip yayinlamamak arasindayim hala...pasta konusunda gelince eminim en güzelini yapacaksin. Benim de yegenimin ilk dogumgünü 2 hafta sonra. Dedigin gibi hem degisik, hem en güzeli,en degisigi olsun istiyor insan hem de yeni birseyler denemek...merakla bekliyor olacagiz pastayi...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  14. Ayşe hanım, bu kurabıyeler inanılmaz güzell.Bu tür kurabıyeyi yenı yapacakları çok guzel yüreklendırıyorsunuz tesekkürler ve bu güzel kurabıyler için ellerınıze sağlık.

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık Ayşe cim çook temiz ve düzgün çalışılmış oldukları belli...çokta yaratıcılar. paylaşma duygusu konusunda haklısın kesınlıkle... belki bukadar cok sır verdiiğin için sana sitem mailleri atan bile vardır.
    opuyorumm

    YanıtlaSil
  16. Sen herşeyin üstesinden kalktığın gibi bu royal icing kurabiyelerinin de üstesinden kalkarsın. Ben daha ilk kez geçen gün bir arkadaşım için baby shower pastası yaptım sana mailleyim görüşlerini almayı çok istiyorum. Kurabiye kalıplarım, royal icingim, sıkma poşetim, wilton uçlarım her şey hazır. Senden ilham alıp ben de en kısa sürede denemek istiyorum. Seni burada görmeyi gerçekten çok özlemişim. Allah, böyle güzel bilgileri bizlerle paylaştığın için senden de razı olsun. Bebek pastanı ben de 4 gözle bekleyenlerdenim. Bebeğinle güzel günler diliyorum sana. En içten sevgilerle..

    YanıtlaSil
  17. cok şıklar tam dogru ıfadeyle...yamuk yumuk degıl sımetrık...gozede hııtabedıyor mıdeye elınıze saglık yaptıklarınızı cok begenıyorum

    YanıtlaSil
  18. :))) beni hem tebessüm ettiriryor hem de kendine hayran bırakıyorsun...paylaşma konusunda ben de araştırma yaptıkça blogdaki arkadaşların, hatta soru sorup cevap alamadığım arkadaşların yaptığına anlam veremiyordum.. demek anlayış farkı.. hele hele bu işi yapan bazı arkadaşlar sanki soruya cevap yazsalar işlerini ellerinden alacaz :)... bu özelliğinle kalbimdeki yerin apayrı bilesin :)
    ellerine, kollarına emeğine,paylaşımına herşeyine sağlık...:) ve esas senden de Allah razı olsun ...:)en içten sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Mükemmel pastalardan sonra kurabiyelerini görmek ilham verici ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Yine güzeller,yine harikalar!
    Bende denemek isteyen,merak edenler ama cesaret bulamayanlardanım :)ama en kısa zamanda yaparım,ebru desenli olanları çok severim...

    YanıtlaSil
  21. Ayse ben de senin gibi herkese pastalar yapan ama bebegime yapacagim pasta icin kara kara dusunen bir anne adayiyim. Aramizda 4 saatlik yol olmasa birgun beraber workshop yapalim dicem:) Ben kiz bekliyorum teyzesi. Seninle pasta zevklerimiz cok uyustugu icin ola ki cok begendigin bir kiz pastasi gorursen lutfen paylas bizimle. Bu arada ben de maket yapicam buyuk ihtimalle cunku son zamanlarda pasta yapabilecek gucu bulabilecegimi sanmiyorum. Sumeyye

    YanıtlaSil
  22. Ayşe Hanım,
    royal icing için önerilerinizi dikkate alıp yeni yılda deneyeceğim:) yardımlarınız için teşekkürler.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş kurabileyeler; ellerinize sağlık.
    Hayırlısıyla bebeşini sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsın inşallah.

    YanıtlaSil
  24. Çok Güzel Bir Paylaşım Olmuş Emeğine Sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Aysecim

    Yine yaraticiligini ve farkliligini gostermissin. Cupcake seklinda hazirlanan yilbasi kurabiyeleri gormemistim ve hepsi birbirinden harika olmuslar. Minik oglusun icinde cok guzel bir pasta tasarliyacagina eminim. Allah oglusuna sag salim kavusturmak nasip etsin.

    YanıtlaSil
  26. Süpersiniz...İnanın Ayşe hanım yabancı blogları takip ediyorum ve bitiyorum...Çok güzel kurabiyeler yapıyorlar...
    Ve gerçekten çok paylaşımcılar..
    İnanın bende her denememde birşeyler öğreniyorum..
    Çocuklar bayılıyor royal icingli kurabiyelere şeker hamuru görüntü olarak iyi fakat bence lezzet olarak herşeyi bozuyor :(

    Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkürler...
    Keyfinizin yerine gelmesine ve oğluşunuzla birlikte iyi olmanıza çok sevindim...
    Yeni projenizi merakla bekliyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Ayşecim öncelikle seni yeni bir şeylerle görmek beni cok keyiflendirdi.Bir blogcu olarak seni çok seviyorum,doğal olusun maillere acık yanıtların paylaşımların cok güzel.Anne olma heyacanını yaşadığın bu günlerde sıkıntılarına rağmen bizleri yalnız bırakmadığın içinde cok teşekkür ederim.senin gibi royal icingli kurabiye yapmayı cok isterdim keşke daha acık tarif ve görsel bir asama süreciyle bize bir nevi bir kurs versen yapamadım dagıldılar renkler karıştı mat oldular düzgün bir tarifde bulamadım ve sonu hüsran olunca vazgectim bana nasıl yardımcı olabilirsin bilmiyorum ama minnettar kalırım.Sevgilerimle cılgın pastacı aysu

    YanıtlaSil
  28. Arkadaslar sizlerden harika tepkiler aliyorum, ilginiz ve yorumlariniz icin asıl ben tesekkur ederim...


    Aysucum, guzel yorumun icin cok tesekkurler...
    yazimda da belirttigim gibi royal icingli kurabiye yapimi az biraz zahmetlidir. Seker hamurlulardan tat ve yapim asamasi olarak cok cok farkli.
    "University of Cookie" sayfasini ve oradaki kurabiyecilerin yaptiklarini, videolarini, tariflerini incelemedin sanirim...ben bu kurabiye yapim teknigini oradan ogrendim... simdi oradan aldiklarimi size burada satmak bana yanlis geliyor. ayrica oradaki bayanlar bu isin gercekten uzmani olmus, inanilmaz guzel seyler paylasiyorlar,ilk agizdan oradan ogrenin diye sizi onlarin sayfasina yonlendiriyorum, bence bundan guzel yardim olamaz...:)
    dilerim oradaki bilgilerden yararlandiktan sonra sende yavas yavas guzel kurabiyeler ortaya cikarabilirsin...boylece kendi kendine daha fazla sey ogrenicegine eminim hem de hic bir kurs almaya gerek kalmadan...:)

    YanıtlaSil
  29. Ayşe hepsi mükemmel olmuş. öncelikle pürüzsüz yaptığın kurabiyenin tam tarifini verebilirnisin? lütfen
    unıvesitey of cookie hemen uğrayacağım:) selamlar

    YanıtlaSil
  30. Lavantalimon,
    kisa cevap: malesef hayir.
    uzun cevap: kullandigim cogu tarifim ingilizce, eskisi gibi ceviri yapmak içimden gelmiyor, cunku insanlarda halen cup ve gram olculerı için ekipman yok, birde satış amaçlı bu işi yapanların bu kurabiye kac hafta dayanir, tadi nasil, kivami nasıl, kargoda kirilirmi, ben yaptim sizinki gibi düz olmadı gibi sorularıyla sık sık karsılasmak durumda kalacagim... aslında bu güzel bisey yardımcı olmak istiyorum zaten bunun içinde sizi en doğru şekilde yonlendirmeye çalışıyorum. dilerim sizi kırmadan açıklayıcı bir yanıt verebilmisimdir...kusura bakmayın...

    YanıtlaSil
  31. MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


    http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

    yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

    ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



    30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


    Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



    TEŞEKKÜR EDERİM


    NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    Hepimize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  32. Ayşe yok asla kırılımadım. bu verdiğin cevap profösyönelce. Defterim de yazdığım bir çok tarif var fakat en başarılısı hangisi olur? bilemedğim için sormuştum. koyallıklar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  33. Ayse hanim merhabalar,
    ben sizin sessiz takipcilerinizdenim.Öncelikle dogacak olan bebeginizle ve ailenizle birlikte mutlu seneler dilerim.Ben sizden ögrendiklerimle amatör olarak cocuklar icin cikolata yapmaya basladim ama malzeme sikintisi yüzünden malesef hevesim kursagimda kaldi.Simdi de kurabiyelerinizi hayranlikla inceledim.Size bir sorum olacakti bununla ilgili.Royal icing in icine glikoz ya da buna benzer bir malzeme konuyor mu?vermis oldugunuz linkleri inceledim ama ingilizcem olmadigi icin cok anlayamadim.simdiden tesekkürler ..Almanya dan Esra...

    YanıtlaSil
  34. Esra hanim, tesekkurler.
    ingilizceniz yeteri kadar iyi degilse
    google translateti kullanabilirsiniz.
    http://translate.google.com/#en|tr|

    royal icinging temel tarifinde sadece, pudra sekeri-meringue powder (yumurta beyazi tozu)- su ve isteğe bağlı yağ içermeyen aroma vardir...Benim yonlendirdigim sitedeki bazi tariflerin icinde corn syruplu olanlar da var. Icinge parlaklik vermesi icin konuluyor.
    bazi tariflerde de yumurta beyazi tozu yok, sadece pudra sekeri-sut-limon suyu ve corn syrup var.
    Almanyada hangi malzemeleri temin edersiniz hangilerini edemezsiniz bilemiyorum ama yonlendirdigim sitede pek cok alternatif tarif bulmaniz mumkun..
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  35. Seyhan BATURAralık 29, 2010

    Mükemmel görünüyorlar.kesinlikle bende istiyorum.hemen aşkıma söylemeliyim evlenirken tüm misafirlerimize tattırmalıyız.ve tabiki çocuğumuzu da böyle mükemmel tatlarla karşılamalıyız.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar
    Uzun zamandır sizi takip ediyoru. ellerinize sağlık herşe harika görünüyor.Çok yeteneklisiniz aynı zamanda.
    Ayrıca bebeğiniz içinde tebrik ederim.Sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir hayatı olur inşallah.
    Bu kurabiyelere bayıldım ve hemen denemek istedim ama malzemelerimin azizliğinden malesef olmadı.ikinciye başarırım inş.

    YanıtlaSil
  37. Aysecim sevdiklerinle birlikte sana güzel, mutlu, huzurlu ama en mühimi ise saglikli bir yil diliyorum.Berlinden sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Mükemmel görünüyorlar.kesinlikle bende istiyorum.hemen aşkıma söylemeliyim evlenirken tüm misafirlerimize tattırmalıyız.ve tabiki çocuğumuzu da böyle mükemmel tatlarla karşılamalıyız.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  39. Aysecim bilmiyordum. Cok sevindim hayirli olsun:) Sevgiler iyi seneler, Funda

    YanıtlaSil
  40. Aysecigim, simdi gordum bebek haberini, Allah tamamini erdirsin, cok tebrik ediyorum. Kurabiyeler de cok sevimli gozukuyor. Yeni pasta projende kolayliklar diliyorum. Dogum ne zaman kismetse?

    YanıtlaSil
  41. Yorumlarınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.

    Ayşe adaşım, çok teşekkürler. Kısmetse Mart 7 :)

    YanıtlaSil
  42. şuan içimden,tarifler için SÜPER demek geliyor(şimdilik)...EMEĞİNİZE ELLERİNİZE SAĞLIK:))))

    YanıtlaSil
  43. MERHABA BEN İZMİRDEN YAZIYORUM SİZİN SIKI BİR TAKİPCİNİZİM FAKAT İLK DEFA YAZIYORUM. YAPTIĞINIZ ŞEYLERE BAYILIYORUM ÇOK PROFOSYONELSİNİZ İŞALLAH BENDE BİRGÜN SİZİN KADAR BAŞARILI OLABİLİRİM. NACİZANE KENDİMCE BİRŞEYŞER YAPIYORUM 2 YILDIR. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  44. Allah sendende razı olsun arkadaşım
    postları tek tek okuyarak buraya kadar geldim:)
    tüm deneyimlerini ne güzel anlatıyorsun üstte krema sertleştirici ile yapıp çatlayan pastanı resimlemesen görmezdik
    ama sen olanı olmayanı güzelce yazmışsın çok hoşuma gitti
    yazılarını okurken çok güzel bi yüreğin olduğunu anlamak hiçte zor değil yolun hep açık olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails