11 Aralık 2009 Cuma

Tatlı Boya Tablo

Buttercream Painting

"Tatlı boya tablo" yemek isteyen var mı? :)

Geçen günlerde kendime bir boya kitabı aldım...Köpek ve kulübesi oradan alıntı, kafamdan uyduracak kadar becerikli değilim malesef, ama ortaokuldan kalma bir bilgiyle, tablomda boyasız (buttercream) beyaz zemin bırakmadım, kendimden de küçük detaylar ekleyerek bu şirince tabloyu hazırladım. Ortaya pırıl pırıl bir yılbaşı kartı çıktı...

Eşim çok beğendi...ama ilk yorumu..."insan A&F yazar, ortasına kalp çizer" oldu. Ne alem adam değil mi? Aslında haksızda sayılmaz ....;)

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum...Sağlık ve mutlulukla dolu....

Tatlı Boya Tablo

12 yorum:

  1. Ayşeciğim sen yaparsında güzel olmaz mı? Harika olmuş.Ayrıca yılbaşı toplantımız için aileme senin hindi pastasının aynısının tıpkısını yapmaya karar verdim izninle.Bayıldım. Hindilerin hepsi bu kadar sevimli olsaydı kimse yemeye kıyamazdı sanırım.Ellerin dert görmesin canım.

    YanıtlaSil
  2. pastaevim, muhehe doğru söylüyorsun valla :)
    cok sevinirim hindi pastamdan yaparsan, heyecanla bekliyorum, link vermeyi unutma reyting olsun baaaabında :)
    Cok optum canım...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ayse alemsin vallahi, buttercream den yeniyilkarti ha. Cokksirin, yaraticiliginda sinir yok gene. Optum

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK,TATLI BOYA TABLOSU DA DİĞERLERİ GİBİ SÜPERRRRRR OLMUŞ.MERAKLA SENİ İZLEMEYE DEVAM DİYORUM:):):):)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Ayşe,

    Once yanlıs mı okudum dedim ama dogruymusss,
    eee pastacı'dan ta tebrik kartı boyle olur ama di mi :))

    Süper fikirrr, eline saglık.
    Ben de Alya'nın boyama kitabına bir göz atayım :))

    YanıtlaSil
  6. Ayşe yazıcak kelime bulamıyorum artık ... yine harika bir iş çıkartmışsın.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. İnanılmaz yaratıcı ve çoook güzel olmuş! Tebrikler, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ayşe hn müthiş bir fikir..muhteşem olmuş.. tasarımlarınızdan ötürü kutluyorum sizi..

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok güzel. Ben de son yaptığım pasta için oğlumun boyama kitabından faydalanmıştım. Ayrıca hindi pasta süper...

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim merhaba. Sanırım bir sonraki etkinlik benim galiba. Yoğun geçen günler neticesinden ben etkinlik ayımı unuttum :) Senden haber bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Bakması çok keyifli bir çalışma olmuş... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,çok güzel ve keyfili bir işiniz var.Hepside harika. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails