11 Ağustos 2008 Pazartesi

Pasta Kitaplarim ve Hakkımda Rasgele 6 Şey


Sol baştan;
Kerry Vincent (Romantic Wedding Cakes)
Lindy Smith ( Cakes to Inspire and Desire)
Colette Peters ( Cakes to Dream on)
Christina Banner ( How to Build a Gingerbread House)

Geç kalınmış bir oyun vardı sevgili Ufuk'un davet ettiği...Kitap oyunu..Güzel arkadaşıma daveti için çok teşekkürler..Benim Ufuk gibi kitaplarım ve okuma sevgim malesef hiç olmadı..Ben kitabı eline aldığı zaman uyuklayan biriyim. Hemen gözlerim kapanır esnemeye başlarım ağzım yırtılırcasına. Ne büyük bir eksiklik ne büyük bir kayıp ama işte olmuyor, okuyamıyorum..Şimdiyse bir sürü pasta kitabım var. Pasta kitap dünyası tam da benim içine sığabildiğim bir dünya, tatlı ve renkli... Onları okurken incelerken hiç uykum gelmiyor ama tariflerin öyle çok komplike olmaması şartıyla yoksa hemen kendimi uykunun tatlı hafifliğine verebilirim. Benim başucu kitaplarım pasta kitaplarımdır. Hele kitaplarımın yazarlarını tanımak, onlarla karşı karşıya gelip eğitim almak, onları yakından tanımak öyle güzel bir duyguki. Dilerim bu şans ve fırsatlar hep benimle birlikte olur.
Bu önüne geçilmez kitap okuma ;) ve pasta kitap sevgim sevgili Balcımın da sobesine verdiğim ilk cevap olsun...Oyuna davetin için sana da çok çok teşekkürler Balkız.

Hakkımda 2. rasgele şey de günün çoğunu ne yemek pişirsem diye geçiriyor olmam. Eşimle öğün saatlerimiz hiç şaşmaz. Sabah 8, öğlen 12, akşamda 6 dır yemek saatlerimiz. Varsa yolu o saatte buradan geçen bekleriz..:)

3. tüm kahve çeşitlerini çok severim. Özellikle aromalı filtre kahve kokusu beni baştan çıkarır. Hergün mutlaka bir fincan kahve ve pasta...

4. kararsız kaldım ne yazsam bilemiyorum..Çünkü yazdığımı sildim yerine de bişey bulamadım..:)

5. Yaşadığım evimi komşularımı çok seviyorum iki sene sonunda burada çok güzel bir ortamım oldu ama yeni bir eyaleti görmek ve taşınmak içinde can atıyorum.. Eşyalarımızın hemen hemen hepsi garaj satışından o yüzden hepsini kolaylıkla geride bırakabileceğim..Bir kaç giysi ve tüm mutfak eşyalarımı :) alıp bambaşka yerlere gidip yeni heyecanlar tatmak istiyorum eşimle..2 sene oldu aynı yerdeyim artık vakti geldi.

6. Kasım ayında yine 3 günlük bir pasta kursuna katılmayı planlıyorum. Bakalım neler olacak.

Balcım cevaplarım oldu mu bilmiyorum..Sen ingilizce yazmışsın bende anladığım kadarı ile cevapladım.

Güzel davetleriniz için tekrar teşekkürler arkadaşlar...

9 yorum:

  1. Zevkle okudum,pasta kitapları ve o özel imza eminim çok önemlidir.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel senin hakkında daha fazla bilgi edinmek,kitapların çok güzel kaynaklar dostça paylaşımın için teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir yaziydi.Insan okurken sizi ac cok taniyabiliyor. Ben hic kimsenin bir baskasi tarafindan tamamen tanindigina inanmiyorum.
    Yazi icin tesekkurler.
    Kitaplarinizin bazilarini bende Amazondan almistim.
    Gercekten zevkli bir dunya "Pasta" dunyasi.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ah ne çok istedim yolumun 8:00/12:00/18:00'de sizin oralardan geçmesini...

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve renkli kitaplarda kendini bulup, mutlu olabilmen ne güzel....
    Nice mutluluklar ve renkli kitaplar arasında kaybolman dileğiyle, davetime katıldığın için teşekkür ederim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. UZUN ZAMANDAN SONRA TEKRAR NERHABA DÜĞÜN PASTALARINA BAYILDIMHELE GÜLLÜ OLAN ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK İNŞALLAH 9 -10 KATLI PASTALAR YAPMAN DİLEĞİYLE

    YanıtlaSil
  7. Pelin'ce, teşekkürler. :)
    Tabii imzali kitapların yeri ayrı, hele üzerinde tarih ya da yer yazıyorsa çok seviyorum..Çünkü beni o zamana götüren bir hatıra..:)

    Düşlerimin incisi, ben teşekkür ederim..:) sevgiler

    Nane şekeri, ben de ziyaretiniz için teşekkür ederim.
    Öyle kimse göründüğü gibi olmuyor çoğu zaman..
    Ne güzel ortak kitaplarımız varmış..:) sevgilerimle

    :) den, şu an saat burada 11:15 ve yaklaşık bir saat sonra öğlen yemeği vakti ama ben daha acıklamadım ki :)
    ama siz yine de gelin...

    Ufuk'cugum, ben teşekkür ederim..:)
    Ayrica güzel ziyaretin ve yorumun için de teşekkürler...

    Ayşe'nin mutfağı, yok o kadar da değil. Şimdi olmayacak duaya da amin demiyim..:)
    Pastayi beğendiğine çok sevindim..Ziyaretin için de çok teşekkürler..

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Ayşecim, kitap okuma konusunda senden farkım yok :) Yığınla kitap okunmayı bekliyor ama kitabı elime alınca da çabuk sıkılıyorum.30'undan sonra çok değişim yaşıyor insan değil mi.Ayşe , sen tr'ye gelirsen,senin bulaşıkçın,temizlikçin vs olmak isterim,yanında olup bakmak isterim saatlerce,pastalar bu kadar güzel yapılır mı bacım yaa :) ( maşallah maşallah )

    YanıtlaSil
  9. Ayşeeee :)

    Teşekkür ederim katıldığın için :) Olmuş olmuş; olmaz olur mu hiç?

    Be Foodie!ye dönüp okumaya zamanın olmaz yeniden belki diye buraya da yazıyorum:

    Ayşecim o rakı-balık fotoğrafı zaten bana ait değil.

    Bana ait olan fotoğrafların üzerine Be Foodie! damgası vuruyorum. Farketmişsindir. (Foodbuzz çantası fotoğrafına yapmamıştım, çünkü kendinden Be Foodie! armalıydı :) )

    O fotoğraf belki de senelerdir internette "rakı" diye arama yaptırdığında öne çıkan tek fotoğraf ve kullanıcılarca çok da bilinen bir fotoğraf. Ve maalesef şimdiye kadar deklanşöre basanın kim olduğuna ilişkin bir bilgiye rastlanmış değil. (En azından ben rastlamadım. Bir ara Hayal Kahvesi'nin tanıtımında mıydı acaba diye düşünüyorum.)

    Senin gözünden kaçmış daha önce demek :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails